NEW IN! - רכישות חדשות בארון שלי




כפי שכבר ציינתי בפוסטים הקודמים נוכח העובדה המרירה אני לא בשיאי וזאת באשמתה של
מוניש הקטנה שלי הלא היא מחלת הנשיקה הידועה לשמצה. אז מה נותר לפאשניסטה שכמותי
לעשות מלבד להראות לכם את ההמלצות החמות שלי מהרשת ומרכישותיי האחרונות, מסעות
שופינג שבוצעו בחצי שעה ולא דקה יותר עקב עייפות וקושי רב בשוטטות רבה לה אני מתגעגעת.
כמו כן אציג בפניכן את רכישותיי האחרונות והאהובות עליי ביותר:
 
1. סריג פסים שהכרחי בכל ארון נרכש בקנייה מרוכזת ברשת האהובה עליי H&M במחיר שווה
לכל נפש, מרוצה ממנו מאוד, פתרון קל לימים שרוצים ללבוש מכנסיים בייסיק ועדיין להיות מפתיעה.
 
2. סריג קרם שיושב מושלם על הגוף גם פריט שתמיד תמיד תמיד חייב להיות שם בארון, H&M.
 
3. חולצה סטייל פוטר דק כאילו זרוק כזה אבל בסטייל, אני קניתי אותה בצבע חאקי שכמובן גם צבע
שמאוד הולך בחורף וטרנדית לתקופה.
 
4. לק בצבע בורדו הוא "מאסט" ואת שלי קניתי בצבע אוכמנית עז אבל יש עוד הרבה דרגות וגוונים
וכל אחת יכולה למצוא את הבורדו שלה, אני קניתי לק של לייף במחיר מגוחך של 9.90 כשהוא מתייבש
במהירות וזאת עובדה בדוקה.
 
5. אודם מקסים של פופה גם בגוון הבורדו שמעמיק כל לוק ומחמם כל לב של אוהבת אופנה באשר היא
ממליצה מאוד את הסידרה הזאת הוא מחזיק מעמד הרבה זמן והוא בעל גוון עשיר ללא טעם לוואי.
 
 
 
 
 
 
 
 


תגובות

רשומות פופולריות