MUST HAVE! - SHOPPING LIST





אתמול הייתי בקניון ואם לאמר את האמת לא היה מבחר גדול של פריטים אותם רציתי
לרכוש. מזל שאני תמיד ממוקדת מטרה ואני לא מתבלבלת, ישר ניגשתי לפריטים שבאמת
צריך אותם כרגע בארון. לאחר סיבובים ארוכים בחניות הקניון וסיור אינטרנטי קצר הרכבתי במיוחד
בשבילכם רשימת קניות קצרה של פריטים דחופים למלתחה של ה"פאשניסטית" הצעירה.

אז ככה: אני הופתעתי לגלות שבעיקר ב H&M מצאתי את רוב הבגדים הרצויים (גם שם המבחר
עוד קצת דלוח...). 1. חייבים חצאית שיקית קייצית עם הדפס מעניין, אני אישית לא קניתי את זאת
מצאתי לי אחת במבצע ממש טוב בצבעי פסטל עם הדפס של ציפורים. לאותן חצאיות תתאימי חולצה
לבנה פשוטה זה הולך פשוט נהדר. 2. חצאית שרכשתי אשר מושלמת לעונה, משדרגת כל הופעה
קלילה ומחמיאה. 3. טרם רכשתי אבל איו ספק שאצטרך להצטייד בקרוב, מכנסיים בעלות הדפס
קייצי ושיקי לגמריי. 4. חצאית עם סיומת מתנפנפת, מזכירה לנו את חולצות הפפילום עם קריצה
שובבה ואלגנטית. 5. חולצת ג'ינס, בהתחלה חשבתי שהן ממש לא, אבל מצאתי בהן נחמה גדולה
החורף, צאוורון הג'ינס שביצבץ אצלי בהרבה מהשילובים החורף, אין ספק שהוא תורם
למראה מעודכן במיוחד וניתן לשילובים רבים. 6. מכנס בורדו קייצי שמגיע עד למעל הקרסול
למראה מודרני ונקי במיוחד. 7. אני אישית עוד קשה לי לקנות את הטרנד הזה אבל אין ספק שהוא
משדרג הלוקים הלאומי לחורף וכנראה גם לאביב הנוכחי. 8. מכנס ג'ינס קצרצר עם סנדל שטוח בלבד
חולצה משוחררת וקלילה = המראה הקייצי והרענן לעונה. 9. חייבת בגד ים שלם - הוא מופיע לי 
בחלומות וטרם ניתקלתי בו בחנות... מחטב ומערפל חושים. 10+11. חגורות
שמשדרגות כל סמרטוט - חייבות. 12. סנדל מחמיא ובסיסי במיוחד, תמיד חשוב.
טוב עכשיו סיימנו עם H&M ונעבור במעבר חד לחנות האינטרנטית : ROCKGLAM
שווה לבקר באתר יש שם מבחר לא קטן של אוצרות נוטופות סטייל. אחת הרכישות שאני צריכה
לבצע דחוף: 13. כובע שהורס לי את הבריאות עם טוויסט מגניב של שילוב אוזניים מבצבצות
חייבת! קצת יקר לטעמי אבל נוטף מגניבות. 14. גרביונים מנוקדות של דלתא - אני אישית
קניתי והתאהבתי. 15. הגענו לחנות  ZARA והפעם מצאתי בה רק נעליים, הבגדים קצת
כבדים לי מידיי. נכנסתי לחניות רבות של נעליים ולא מצאתי מבחר מבלבל שכזה. נעליים
אלגנטיות ושפיציות שפשוט מרמיות כל הופעה בכמה וכמה רמות. המבחר גדול ומגיע בשלל
צבעים ודוגמאות. 16. סנדלים שטוחות עם שלל דוגמאות ניטים ועוד.. פשוט תענוג לעיניים.
אני מקווה מאוד שעזרתי לכן ככה להתחיל להבין מה קורה בחנויות ומה הכיוון שלכן
אל תשכחו שבחלק מהחנויות טרם קיבלו את קולקציית הקיץ המלאה ויש עוד הרבה
פריטים חדשים בדרך אז אל תבזבזו את כל הכסף עכשיו
תתחדשו!
נורית

תגובות

Unknown אמר/ה…
מקסים.. אני אוהבת את החצאיות והנעליים.. יש לי פטיש לנעליים וגם לי ממש קל להתבלבל מקולקציה כל כך יפה :)

Très Jolie blog
Bloglovin
Facebook page
ביננו? נעלייים זאת אחת ההתמכרויות הקשות של נשים! :)

רשומות פופולריות