NEW IN - BY NURIT

 הסטודיו שלי לא ידע ימים עמוסים כאלה כבר הרבה זמן... ואני פשוט מאושרת.
אני אוהבת לצייר במחשב, לשלב צבעים ולבחור פונטים ואז למקם הכל על דף אחד
קצת יותר ימינה, קצת יותר שמאלה.. פשוט תענוג. אז כן, למי שלא הבין במה אני עוסקת
אני גרפיקאית. עוד דבר שאני מוצאת שמשתלב נהדר ומיושם בסטודיו שלי הוא תחזוקת
דפי עסק בפייסבוק שהולך יד ביד עם עיצוב ואז נוצר השילוב המושלם של מיתוג העסק
עם העיצוב. למדתי המון בשנה האחרונה וחזרתי לעבוד עם הדבר שאני שולטת בו בצורה
מצויינת והכי טבעית - המחשב. כן זה באמת מפתיע במיוחד לאמנית שוחרת חופש שכמוני.


 חדש בארון שלי מגפונים מושלמים שמצאתי ב H&M דקה לפניי שכבר יצאתי מהחנות
השילוב המקסים הזה העונה של חומרים וטקסטורות מרגש אותי. רוכסן שמפריד בין
הטקסטורה הנעימה של העור ההפוך בין העור המבריק. פשוט תאווה לעיניים.

 עוד פריט חדש בארון הוא הז'קט העור הראשון שלי מ ZARA. מתיי כבר החורף
מגיע? אני עוד מחכה.
לסיום נסגור את הפוסט עם תמונה אופיינית לשעות הבוקר אצלי בחשבון האינסטגרמי.
הפוך, עיתון וכמובן לק חדש. אז שיהיה לכולם שבוע מדהים ומלא סטייל.
נורית

תגובות

רשומות פופולריות