MY INSTAGRAM WEEK








 מכירים את הרכישות הקטנות שעושות לכן את השבוע? לק בגוון בורדו חדש
צעיף מנומר מבוטיק בניחוח פריזאי ועוד. הפריטים הקטנים בשילובים היומיומיים הם אלו
שמשדרגים את המראה שלנו ומאפיינים את הסטייל האישי והייחודי רק לנו.
הקרירות הנעימה הזאת בערבים מביאה איתה מחשבות ושאיפות חדשות, כאילו
שעשו לנו "אתחל" המוח מתחיל לחשוב מחדש ובאופן שונה אחרי החום האימתני של הקיץ.
השבועות האחרונים מביאים איתם מיני סופש"ים רבים וקטנים ויש הרבה זמן למשפחה לזוגיות וכמובן
לפרוייקטים חדשים. ככה נולד הלוגו החדש של מאלף הכלבים ליאור שקד - חבר שלי. עיצבתי לו כרטיס
ביקור חדש גרפי במיוחד. עכשיו תאמינו או לא התפניתי לעבוד על שלי, כן כן, הסנדלר הולך יחף. אז בנתיים
יש לי לוגו חדש שיפורסם בקרוב ובקרוב אסיים גם את כרטיס הביקור.
באינסטגרם אני מקפידה לפרסם מידיי יום את הסטייל האישי ורגעים קסומים ויפים בחיים שלי.
מזמינה את כולכם לעקוב גם אתם... אין סוף לעיצוב ולסטייל  בעולם ואני כאן בשביל לתעד רגעים
קסומים או ליצור כאלה. חג שמח!
נורית


תגובות

רשומות פופולריות