TODAY STYLE BY NURIT







סוף סוף מצאתי את המכנס המושלם, גזרה גבוהה, בד נעים וקליל, מחמיא ומדגיש אזורים
חשובים אבל לא צמוד וחונק, מציאה מושלמת במחיר מופקע ב H&M. שבת בבוקר, לא בטוחה
אם בא לי ולהמשיך ולישון או להתחיל לעבוד על פרוייקט חדש שיש לי. חבר שלי נרדם על הספה
אחריי שהכלבה החדשה בפנסיון שלנו העירה אותו מוקדם מוקדם בבוקר. אני נותרתי ערה למרות
שלא מיציתי את שעות השינה שלי בשבת. אחת מהבעיות הרבות בלעבוד כעצמאי זה שהגבולות מטשטשים,
העבודה זולגת לה לזמנים לא מתאימים כמו שבת בבוקר, ימי חג וכו' והדבר גורם לתסכול רב.

העיסוק האין סופי הזה במראה שלי לפעמים מעורר בי סלידה, אני לא מאמינה שהבחוץ מעיד על 
פנים האדם או ההפך והמרוץ הזה אחר היופי הבלתי מושג הוא שנוא עליי ביותר. מצד שני מאז שאני
מכירה את עצמי היה חשוב לי מאוד לצאת בצורה שאני מרוצה ממנה מהבית ולא משתבש לי כל היום.
הניגודיות הקיצונית הזאת בין תאוריות משתנות מאפיינת אותי מאוד וגורמת לבילבול רב. המראה
לא חשוב, הכסף לא חשוב - אבל אני אוהבת להנות המחיים. 
חברים יקרים, אלו החיים, דרך ארוכה מלאה במגוון בחירות וקיצורי דרך, כל שנותר
לנו לקוות שאנחנו בוחרים בדרך הנכונה... שבוע טוב
אוהבת מלא... נורית.  


תגובות

רשומות פופולריות