THE INDIAN PRINT'S TREND









למרות שאני סולדת מטרנדים מאוסים חייבים להודות שטרנד ההדפסים האינדיאנים הם ה-דבר
עכשיו. רואים אותם בכל מקום... על תיקים חולצות ואפילו את ההשראה שהם נותנים בתחום 
האקססוריז.. דליתי מכנס שווה במיוחד מהחנות האהובה עליי (H&M) ומאז אני מכריזה על
 התאהבות בלתי ניתנת לריסון. המכנס משדרג כל הופעה והוא אחד הפריטים
האהובים עליי מהמקופלים בארון. התחלתי לדמיין אותו עם הז'קט המחוייט השחור שלי ועם 
סוודרים זרוקים ומגפונים שחורים או חומים, אין מה לאמר : סטייל. עם לוק שכזה אני יורדת היום
מהרי ירושלים אל כיוון תל אביב שתמיד תהיה העיר אליה אני בורחת מהכבדות של ירושלים.
תל אביב קלילה, אנונימית ומלאה באופנה וחופש. רגע אחד אני נושמת לפניי הלחץ וההיסטריה של החגים
שבאים בצעדי ענק ושוכחת מכל מטלות היום יום. תל אביב הינה אני באה ליום גדוש חוויות
ירושלים אהובתי אחזור בשעות הערב המאוחרות... ביוש!
חולצה ומכנסיים - H&M (יבוא יום בו אנמק מדוע אני אוהבת את הרשת הזאת כל כך...)
בנתיים אוהבת מלא מלא - נתראה בפוסט הבא!
נורית

תגובות

רשומות פופולריות