BEZALEL GRADUATE SHOW 2012


 מפת התמצאות בתערוכת הבוגרים של בצלאל 2012
 מוכנים לסיור דרך מצלמת האייפון שלי?
מכורה לדפוס חוזר, סדר ואסתטיקה 




 המחלקה לעיצוב תעשייתי - המחלקה הקרובה ביותר לליבי והמוערכת בעיניי ביותר.




 תמונות רנדומאליות מהתערוכה...



שלום לכם חובבי סטייל ועיצוב יקרים שלי, היום יצאנו לסיור מודרך בחלקו במסדרונות
האקדמיה בצלאל. השעה 19:00 יום חמישי ה - 19.07.12 ההתרגשות באויר. אפשר לשמוע
את אנחת הרווחה של הסטודנטים העייפים דרך הקירות המקושטים בעבודותיהם. יום ההגשות הוא היום המרגש 
ביותר לסטודנט לעיצוב ולאומנות. אני זוכרת את יום ההגשה של פרוייקט הגמר שלי - אתה לא
יודע למה לצפות, מחיאות כפיים סוערות? או אולי נפילה חזקה ארצה בשתיקה מעיקה. הלב דופק
בקצב מוגבר והעניים שורפות לאחר לילות ללא שינה מספקת. בתחילת לימודי לא סיפרו לי מה 
באמת קורה באותם מסדרונות במחלקה לעיצוב תעשייתי. אין ספק שארבעת שנות לימודיי היו מסע
מטורף שאינני יודעת אם הייתי בחורת באותו מסלול שנית ואם הייתי הופכת לאותו אדם בלעדיו.
מסע מייגע שגורם לך לראות את כל הפגמים שלך במוצר אחד וכולם רואים אותו ושופטים אותך עליו.
הייתי יושבת לילות שלמים ומשייפת חומר שנקרא פוליאוריטן מוקצף שלאחר זמן מה התברר כמסרטן
אני וחברתי הטובה נטע שהייתה גם בת גילי, במרפסת מושלמת ברחוב בקרן היסוד, ללא שינה אבל עם סיפוק
רב - אנחנו מגשימות חלום. עיצוב תעשייתי תמיד הוצג כמקצוע הכי חשוב בתוך ההגדרה של עיצוב -
מעצב תעשייתי הוא כמו אלוהים, יוצר את הסביבה בתוכה אנשים מתקיימים ומקל על חייהם. מעצב טוב
יעשה זאת גם בהרבה סטייל ויופי פונקציונאלי. קיומו של כל דבר בעל פונקצייה במוצר שלך חייבת להיות בעלת
סיבה - אין דבר כזה "ליופי". ישנו גם קושי רב בלהוציא כל יומיים מוצר יצירתי וחדשני ואתה טובע תחת מטלות
שאתה חייב להתחיל לסנן היכן תשקיע יותר והיכן פחות ולפרפקציוניסטית כמוני זה היה קשה במיוחד.
לפעמים מתוך ההשתדלות להצליח בהכל היית נופל בהכל. יכלתי להיות על פסגת העולם רגע אחד וברגע
השני לבכות מרוב ייאוש וחוסר שקט. היום אני עוסקת יותר בגרפיקה מהסיבה הפשוטה שיש בזה הרבה יותר
עבודה, אך ללא ספק המושג "עיצוב תעשייתי" מציף בי רגשות רבים - שמחה שמהולה בעצב רב, קושי
וחלום הזוי שנראה רחוק מאוד שהתחיל בשנות ה 20 שלי. וודאי אספר לכם עוד בהמשך על ארבעת השנים
הללו שהשאירו בי גם צלקותת זכרונות שמחים וחלומיים וגם בנו אותי כמעצבת ואישה.
שבוע טוב
אוהבת המון 
נורית


תגובות

רשומות פופולריות