STYLE, FOOD & JAFFA





כשהגיע יום ראשון לא האמנתי, הסופ"ש היה כל כך קצר והשבוע העמוס עמד בפתח.
הבנתי שככל ש"מתבגרים" יותר השבת הופכת קצרה יותר וחשובה יותר. השבועות הולכים
והופכים עמוסים וזמן הפנאי הולך ומתקצר כל זאת ועוד עדיין בלי ילדים קטנים. הזמן טס ואני לא
מספיקה לעשות כלום. בשבועות האחרונים קיבלתי מספר עבודות בגרפיקה ואני מוצאת את עצמי
עובדת עד השעות הקטנות של הלילה, דבר אשר גורם לסיפוק רב אך לא מותיר זמן לסידור ארון 
הבגדים שמאיים לכבוש את חדר השינה מבלי להותיר לי מקום לישון... אם כבר מצאתי זמן לשבת 
ולשתות קפה עם חברה בשדרות ממילא אני מנקרת לאורך כל המפגש! לא ייתכן.
מה לעשות? זה הזמן, זה הגיל. יום שבת היה לי יום מקסים. יום שכלל טיול לאורך החוף ביפו, ארוחת
צהריים מפנקת במסעדה נחמדה, הזדמנות נהדרת ללבוש את המכנס הקצר והאדום שלי, מאחלת לעצמי 
ולכם לדעת לנהל את הזמן בצורה יעילה יותר והרבה סופי שבוע ארוכים מהרגיל...
אוהבת המון
 נורית












תגובות

רשומות פופולריות