noon party chic

 אני וטל אחותי הקטנה והמהממת!!
 מימין טל, אפרת אחותי הגדולה והיפיפייה, ואני!
 אני וליאורי שלי (בן זוגי)





 שלום לכם קוראים נאמנים שלי וכל אוהבי הסטייל ועיצוב, התגעגעתי מאוד!
היה זה שבוע עמוס במיוחד (בדברים טובים כמובן..) וכמות התמונות שאני צריכה לעדכן אתכם
גדול במיוחד. נתחיל באשתקד, מסיבת ברית לבנו החדש של בן דודי ברק. כמיטב המסורת התכנסה 
המשפחה כולה ודפקה הופעות בלתי נשכחות! האחיות לבית משפחת בן יהודה לא פספסו את ההזדמנות
לצלם תמונות של הגיבוש המשפחתי והינה הן עולות לאויר כאן ועכשיו! איזה כיף שהקיץ כאן והוא רק
מתחיל, בתקופה זאת אני חוזרת לפקוד את בתי הקפה העמוסים באיזור ירושלים ותל אביב והפוסטים
שלי חמימים מאי פעם! אני לובשת שמלה מושלממממת שרכשתי לרגל האירוע ב twentyfourseven
זוג סנדלים של חברת LOREN שנוחות להליכה באופן מיוחד. טל לובשת חולצה מ ZARA 
מכנס Pull&Bear ליאור לובש חולצה מ CASTRO MAN מכנס HַM נעליים Lee Cooper
אין על אירועים בשביל לסקר אופנה במיטבה! במיוחד אם המשפחה סטייליסטית ומעודכנת!
שיהיה לכולם שבוע מקסים והמשך שבת מהממת!

תגובות

רשומות פופולריות