MY DESIGN STUDIO




ברוכים הבאים לביתי החמים והנעים, הכנסו הכנסו... יש מקום לכולם.
אז ככה, הסטודיו שלי ממוקם בתוך הבית שלי וזה פשוט תענוג! אין ספק שלעבוד מהבית זה אחד 
הדברים המגניבים ביותר. בתמונה הראשונה בפוסט רואים את הקיר שעל יד שולחן העבודה שלי, על הקיר תלוי
קולאז' צבעוני וממלא השראה שהכנתי, כשעובדים מהבית חייבים לייצר סביבת עבודה רצינית, 
אני למשל חייבת שתהיה אוירה חיובית ומלאת אנגריות שתביא למיקסום יכולת היצירה שלי.
לפעמים אני עובדת גם מהאייפד שלי וככה לא זזה מהספה מספר שעות (ראה תמונה 2). אין ספק שכמו שיש יתרונות
בעבודה מהבית יש גם חסרונות. הלו"ז היומי שלך יכול להמרח בצורה בלתי רגילה אם אתה לא יודע
לנהל את עצמך נכון. למשל, לאחרונה קיבלתי פרוייקט בגרפיקה והייתי ממש צריכה להכין ולתכנן טבלת זמני
עבודה בכדי שאוכל להכניס את עצמי אל תוך מסגרת מסודרת, זאת הדרך היחידה שאפשר לעבוד בה באמת.
מתיי אני באה לבקר אתכם? אם גם לכם יש פינת עבודה מעניינת אתם מוזמנים לצלם ולשלוח אליי במייל
(גם פינות מעניינות אחרות בבית שלכם יתקבלו בשמחה)
madam.nurit@gmail.com 
צילומים מעניינים יפורסמו כאן בבלוג..
סופשבוע נעים !






תגובות

רשומות פופולריות