BIRTHDAY GIRL






שבת בצהריים, אני יושבת על המחשב ועורכת את הפוסט החדש שלי. זה נותן תחושה מאוד נעימה
להתחיל ולהיות עצמאי, אפילו כשזה רק בשלבים הראשונים. יש ריח של התחלה חדשה באויר, חופש
ושליטה על גורלך. אין ספק שכשאתה מציב לעצמך יעדים ואתה מתמיד בהם במסירות אין שום סיבה שבעולם
שלא תגשים את כל משאלות ליבך. בשבוע הקרוב יש לי הרבה סידורים ויעדים קטנים, אחד מהם הוא סידור 
הסטודיו שלי, מאוד חשוב ליצור סביבה שתעניק לך השראה. אני מחפשת תמונות, ציורים, אפילו משפטים
מעוררי השראה. בזמן הלימודים שלי שאבתי הרבה השראה מסרטי אנימצייה יפניים, ציורים של פיות.
היום התבגרתי ואני מחפשת מקורות השראה חדשים. אני יכולה לשבת שעות מול המחשב בחיפוש אחר
תמונות מעניינות, הכי כיף זה לערוך אותם בפוטושופ ולתלות על הקיר. התמונות שפורסמו היום הן מקבץ
קטן מתוך יום ארוך של בילויים וכיופים עם אחותי המקסימה טל שחגגה יום הולדת.
החולצה: H&M מכנס: FOX  נעליים: NINE&CO
טבעת: TOPTEN
הוספתי עוד מקבץ תמונות קטן מהאוסף האינסטגרמי שלי בכדי שתוכלו להתרשם מטעימות קטנות מהיום
המקסים שהיה לנו... שיהיה שבוע טוב לכולם!

  

תגובות

רשומות פופולריות