drinking a toast - 27/3 day style

my new rad pants                      
 my new white shirt
 my black heels - by jessica simpson
T-shirt : H&M
pants: FOX

היום הייתי באירוע של חברת האופנה בה אני עובדת והרמנו כוסית לרגל החג.
האירוע התנהל בראשון לציון באולם אירועים וכלל גם ארוחת בוקר קלילה המלווה 
במוזיקה נעימה. אין ספק שהדבר היה יריית פתיחה חיובית לאירועי החג ההולכים
 וקרבים דבר אשר גורם לי לאושר רב! אין סיבה טובה יותר מאשר אירועים חגיגיים 
לעשות רכישות חדשות וחשובות אל אוסף ארון הבגדים שלי. זה הזמן לעשות 
שילובים אמיצים וצבעוניים ולחגוג את תחילתו של חג האביב. כן נכון, יש אשר
יאמרו: "הסתכלי מבעד לחלון... עוד יורד גשם!" אבל אני אופטימית! לא תאמינו
עד כמה אופטימיות מביאה איתה אנרגיות חיוביות... אולי היא תביא איתה גם את
 קרן השמש הבאה הממאנת לבוא... נו טוב, יהיה בסדר :) 
אוהבת המון -  נורית Nbystyle

תגובות

רשומות פופולריות